שאלות נפוצות

שאלות שאתם בטח שואלים
מתי ההזמנה שלי תגיע?
משך הזמן הממוצע להכנת הזמנה אצלנו הוא 1-2 ימי עסקים. המוצרים שלנו נאספים על ידי חברת השלחויות ראשון עד חמישי עד השעה 12:00 בצהריים, לאחר מכן היא מגיעים למחסני  ההפצה ויום למחרת יוצאים אליכם. במהלך תקופת ההמתנה למשלוח תקבלו עדכונים שוטפים ב-ס.מ.ס לדעת מה קורה עם החבילה שלכם. קוסמטיקס עובדת עם חברת "המריץ שליחויות" המספקת  מענה משלוחים מקיף לכל איזורי הארץ עם ארבע מחסנים אזוריים
ישנם בשמים שאנחנו שולחים אליכם ישירות מהחברה בארה"ב משלוחים אלו יגיעו אליכם עם
חבררת פדקס ישראל תוך תיאום מראש על הגעה אל המקום שאתם תהיו בו
זמן המסירה הצפוי נגמר, היכן ההזמנה שלי ?
ב 99% מהמקרים ההזמנות נמסרות תוך זמן האספקה ​​הצפוי. למרבה הצער, זה יכול לקרות  לפעמים כי ישנם עיכובים בלתי צפויים.
לא קיבלתם דבר מה שלושה ימים לאחר מועד המסירה הצפוי? אנא צרו עמנו קשר.
מה קורה אם לא קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי?
קודם כל אל תדאגו, הכי חשוב אצלנו זה לתת שירות מושלם ללקוחות שלנו, אנחנו נבדוק וניתן לכם מענה כיצד להתקדם לשלב הבא, במידה ולא קיבלתם את המוצר שהזמנתם (נדיר) תוכלו לשלוח אותו חזרה ונזכה אותכם בכל העליות של המשלוח ושל המוצר שרכשתם. 
מה הם עלויות המשלוח?
משלוח רגיל 9.90 ₪
משלוח אקספרס 27 ₪
אני לא מרוצה מההזמנה שלי, אני יכול להחזיר אותה?
אם אינך מרוצה מהמוצר, תוכל להחליף או להחזיר את המוצר בתוך 14 יום. המוצרים חייבים להיות מוחזרים באריזה המקורית מוצר שנפתח מאריזתו המקורית לא יהיה ניתן להחזירו.
לחץ כאן לקבלת טופס החזרה.
 קוד מעקב אינו מספק כל מידע, איך זה אפשרי?
מרגע שהחבילה שלך מגיעה למרכז ההפצה ישנם עדכונים שוטפים בס.מ.ס בנוגע למיקום החבילה, תוכלו לבדוק זאת באתר מעקב המשלוחים בחגים ובסופי שבוע יתכנו עיכובים בעדכון, לכן צריך להמתין יום או יומיים בכדי לקבל עדכון. זיכרו אנחנו כאן בשבילכם ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עניין.
לא קיבלתי קוד מעקב עדיין?
זאת בשל העובדה שטרם המספר עודכן, לכן יש להמתין יום או יומיים עד שיתעדכן
Pre-loader